keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Matkoista ...

- Sveitsi ennen int:tiä vuonna 1973
- sitten lasketteluretki Itävaltaan helmikuussa 1986
- Kypros taisi olla eka lomamatka koko perheellä kevät 1993 ... ja viimeinen.
- Tosin omalla autolla keskieuroopan matkailua lasten kanssa harrastettiin.
Käytiin mm. Hampurin punaisten lyhtyjen kadulla vahingossa ja Billundissa Lego Landiassa.
- Madeiran matka vuodenvaihteessa 1998 - 1999 kahdestaan
- ja taas Madeiralle tais olla viikolla 42 vuonna 2001
- Tenerife, Canary Islands Jouluna 2003
- Malaga taisi olla tässä välissä 2 viikkoa syksyllä 2005
- Lanzarote, Canary Islands syksyllä 2006
- ja taas Madeiralle syksyllä 2007
- Gran Canaria, Canary Islands jouluna 2008
- Intia, Goa viikot 43 ja 44 vuonna 2010
- ja syksyllä 2011 Tenerife, 10 päivää Norwegian Airin "halpalennoilla".

ja vuosittaisia lapin matkoja Saariselälle, Ylläkselle, Kilpisjärvelle tms. jossa sielu lepää.


- Paratiisikuru Sokostin takana kesällä 2011.

maanantai 10. toukokuuta 2010

Oliskohan jo virtaa tällaisen tekoon?

Jo muutama vuosi on vierähtänyt tietotekniikan parissa, enkä tällaista ole vielä saanut aikaan.

Joten, olisikohan jo aika.

Veijo