maanantai 10. toukokuuta 2010

Oliskohan jo virtaa tällaisen tekoon?

Jo muutama vuosi on vierähtänyt tietotekniikan parissa, enkä tällaista ole vielä saanut aikaan.

Joten, olisikohan jo aika.

Veijo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti