skip to main
|
skip to sidebar
Matkalla jostain jonnekin
maanantai 10. toukokuuta 2010
Oliskohan jo virtaa tällaisen tekoon?
Jo muutama vuosi on vierähtänyt tietotekniikan parissa, enkä tällaista ole vielä saanut aikaan.
Joten, olisikohan jo aika.
Veijo
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Olet puolimatkassa perille ...
Se on silloin kun tiedät, että olet puolimatkassa perille.
Tämä on se piste, kun otamme takaisin asiat, jotka pitivät meitä pois vapaudesta.
Tietoja minusta
Matkalla jostain jonnekin
Raahe, Finland
Haasteellisinta elämässä on pysyä mukana tässä koko ajan muuttuvassa maailmassa ja pidän siitä.
Tarkastele profiilia
Blogiarkisto
►
2011
(1)
►
helmikuuta
(1)
▼
2010
(1)
▼
toukokuuta
(1)
Oliskohan jo virtaa tällaisen tekoon?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti